بازدید پروفسور دکتر نسیب فاضل کیشالی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز

بازدید پروفسور دکتر نسیب فاضل کیشالی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز

۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳ کد : ۱۶۸۲۱ اطلاعیه ها اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۵۱

بازدید پروفسور دکتر نسیب فاضل کیشالی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک شهر ارزروم کشور ترکیه، ضمن بازدید از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز، در نشستی با رئیس و اعضای هیات علمی این دانشکده، راهکارهای گسترش همکاری های علمی بین دو دانشکده را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مهتا اسکندنژاد رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در این بازدید و نشست ضمن خیر مقدم به رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک؛ با اشاره به برخی توانمندی های این دانشکده گفت: اساتید و دانشجویان این دانشکده در رشته ها و تخصص های مختلف ورزشی دارای ظرفیت های فراوانی هستند و با تولید و انتشار مقالات در سطح ملی، منطقه و بین المللی مطرح هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تولید و انتشار مقالات اساتید و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در رشته های مختلف در رنکینگ های بین المللی بوده است، تصریح کرد: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه با وجود پتانسیل های ذکر شده، آماده همکاری های مشترک در بخش های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، تولید و انتشار مقالات، اجرای طرح های مشترک و ... است.  

پروفسور دکتر نسیب فاضل کیشالی(necib fazil kishali) رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک شهر ارزروم، نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز گفت: حضور و بازدید از این دانشکده و آشنایی با ظرفیت ها و گفت و گو و تبادل نظر با اساتید در آینده توسعه همکاری مشترک طرفین را افزایش خواهد داد.  

وی در ادامه ضمن دعوت از اساتید و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز برای بازدید از توانمندی های دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک  خاطرنشان کرد: دو دانشکده دارای ظرفیت های زیادی هستند و ما نیز آماده توسعه همکاری ها هستیم.

دکتر سعید شجاعی، مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز نیز در این نشست با اشاره به اهداف سفر رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک گفت: سفر وی بیشتر در راستای عملیاتی نمودن موضوعات تفاهم نامه همکاری مشترک اخیر با دانشگاه آتاتورک است.

بر پایه همین گزارش؛ در این آیین اساتید شرکت کننده  نیز با ارایه نکته نظرات و دیگاه های خود خواستار توسعه همکاری مشترک در زمینه ها برگزاری دوره ها و نشست های مشترک، اجرای طرح ها، انتشار مقالات، تبادل استاد و دانشجو، بازدید از ظرفیت های دانشکده و دیگر امکانات ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی مشترک، همایش ها و ... شدند.

 بازدید از بخش های مختلف دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز و دیگر امکانات و تجهیزات ورزشی دانشگاه، از دیگر برنامه های پروفسور دکتر نسیب فاضل کیشالی بود.

لازم به ذکر است؛ دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در شهریور ۱۳۹۲به  طور رسمی فعالیت علمی و آموزشی خود را آغاز کرده است. در حال حاضر  در دانشکده تربیت بدنی حدود ۴۰۰دانشجو در مقطع کارشناسی، ۱۴۰نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۰ نفر در مقطع دکتری در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند. و ۱۸عضو هیئت علمی (یک نفر با درجه استادی، ۶ نفر با درجه دانشیاری، ۱۱نفر با درجه استادیاری) بصورت تمام وقت در دانشکده فعال هستند.

 


نظر شما :